29 Ağustos 2009 Cumartesi

içimdeki kadınlar...

Sevgili benay benim ilk mim'imi yollamış.Teşekkürler benay cidden çok güzel bir mim ben hemen cevaplıyorum.
konuşkan karamelim:Çok fazla konuştuğum için her zaman çevremden uyarı almışımdır buna öğretmenlerimde dahil.Ama ben konuşmayı çok severim ve bir türlü kendimi dizginliyemem sanırım benim sorunum suskunluk:))
alıngan karamelim:Her lafa hemen alınırım bu benim en sevmediğim huylarımdandır.Ama bunu bırakmak benim elimde değil.
Hazırcevap karamelim:Her lafa mutlaka bir cevabım vardır bu yüzden insanlar benle kavgaya girirken iki defa düşünür.
Sinirli karamelim:Sinirlendiğimde gözüm kimseye görmez.Tatlı konuşkan karamelim gider yerine cadoloz kavgacı bir kız gelir.
Çılgın karamelim:Hep hiç kimsenin yapamıycağı çılgınlıkları ben yapmışımdır.Sanırım biraz fazla cesurum.
Sakar karamelim:Acaip sakar bir insanım bilgisayarın başında otururken başıma ne gelceği hiç belli değildir.Her yıl bir yerimi yararım mutlaka:))
Obur karamelim:Yemek yemeği çok severim ben.Yemek yemekten yarım saat sonra hemne acıkırım.Bu huyumu hiç sevmiyorum.
Yine bu güzel mim'i bana yolladığı için benaya teşekkürler.Ben bu mim'i ozerella ve alışverişmanyağı'na yolluyorum.

28 Ağustos 2009 Cuma

HATUN DEDİĞİN BÖYLE OLUR...



işte sevgili blog arkadaşalrım karşınızda kilolarıyla barışık,tombul bacakları olan ve gayet büyük bir eni olan ashley greene.Kadın gayet kiloları kafaya takmadan mini elbiseyi giymiş ama kitaptaki aliceleyle bu alice bir yerde uyuşmuyor bildiğim kadar kitaptaki alice minicik peri gibiydi ben pek bu kadını periye benzetemedim:))

27 Ağustos 2009 Perşembe

okuyucu...


Şimdi size yazacağım film bir korku filmi değil ama çoğunuz izlemiştir.Herkezin çok beğendiği bu film maalesefki sine20 mime bile giremedi çünkü çok şey bir filmdi hımm nasıl desem he!insan vücudu görmekten canım sıkıldı. çocukda zaten soyunma merakı almış gidiyor. zaten filmin ilk 40 dk sını bırakın çocuklar büyükler bile izlememeli(benden tavsiye kocalarınıza bile izletmeyin)öyle boş yere konusunu bile yazmıorum o yüzden filmi beğenmedim:(

REZİLLİKKK...



Dün çarşıya çıktım.Öyle boş boş dolanırken mavi jeans'de çok güzel bir kot gördüm içeriye girip deniyim dedim.Hemen daldım içeriye bedenime göresini aldım birde bakayım bedenime olmadı.Bir türlü düğme kapanmıyo ve rezillik bölümü ben düğmeyi tam kapatmıştım ki düğme koptu.Ee nasıl söylerdim böle birşeyi nasıl saklıycamı bilemedim.Kabinde bırakıp çıktım.Kadın daha ben çıkmadan asmak için aldı ve bana baktı büyük ihtimalle anlamıştı ve ben felaket rezill oldum:((

26 Ağustos 2009 Çarşamba

çok beğendim bu elbiseleri...





Dün internette boş boş resimlere bakarken bu elbiseleri gördüm ve çok beğendim.Gelip hemen size gösteriyim dedim.Ama sizce hangisi daha güzel ben en çok sondaki mankeni beğendim.Hem kendisi çok tatlı hemde elbisesi ama aklım birazda baştaki elbisede kaldı üfff!! bir türlü karar kılamadım lütfen yardım edin!!(yok ben karışmıyım diyorsanız kendiniz bilirsiniz)









24 Ağustos 2009 Pazartesi

prestige...


daha dün prestij adlı bir film izledim.Çok çok ve çoooook beğendim herkese burdan tavsiyelerimi yolluyorum.konusu şöle:

Her şey yüzyılın başında, hızla değişen Londra’da başlıyor. Sihirbazların ünlü ve en üst mertebede idol olarak kabul edildikleri bir zamanda, iki genç sihirbaz şöhrete giden yolu çizmeye başlarlar. Gösterişli, sofistike Robert Angier (HUGH JACKMAN) tam bir şovmenken, yontulmamış ve gelenekçi Alfred Borden (CHRISTIAN BALE) sihirli fikirlerini gösterme yeteneğinden yoksun, yaratıcı bir dahidir. Birbirlerini takdir eden arkadaşlar ve ortaklar olarak yola çıkarlar. Ama en büyük numaraları ters gidince, aralarında ömür boyu sürecek bir düşmanlık başlar; ikisi de bir diğerini geçme ve altüst etme niyetindedir. Sürdürdükleri aşırı rekabet, her numarayla, her gösteriyle daha da büyür; ta ki sınır tanımayana, hatta elektriğin yeni ve inanılmaz güçlerini ve Nikola Tesla’nın bilimsel dehasını işin içine dahil edene dek... ben çoook beğendim inşallah izler ve sizde beğenirsiniz:))

pek yakında...


işte ne zamandır korku filmi izlemekten mahrumum.Bugünlerde bir film var eme onu izlesemmi izlemesemmi arasında kaldım o yüzden izleyeniniz varsa lütfen nasıl olduğunu sölesin. bir korku korku filmimin adı pek yakında aslında hepiniz başlığı görünce yakında vizyona gircek bir film zannettiniz ama değil.ben biraz araştırma yaptım ve onları yazdım.
Yönetmen:Sopon Sukdapisit
Oyuncular:Chantavit Dhanasevi, Worakarn Rojanawatchra
Chantavit Dhanasevi, Worakarn Rojanawatchra
Filmin Türü:korku gerilim
Orijinal Adı
Coming Soon
Yapım Yılı:2008
Yapım Ülkesi:Tayland
Orijinal Dili:Taylandca
Filmin Süresi:95 dakika


konusu:kesin bir konu bulamadım heryerde aynı yazı aynı yazı bende oyüzden size sitelerde gördüğüm yazının kopyasını geçireceğim.Bir korku filminde sizi en çok korkutan şey nedir? Bir hayaletin beklenmedik biçimde aniden kaybolması mı? Ana karakter, hemen arkasındaki hayaleti farketmediğinde mi? Film boyunca izlediğiniz kişinin aslında hayalet olduğunu öğrenmek mi? Peki ya bir gün yalnızbaşınıza evinize döndüğünüzde, izlediğiniz korku filminin sizi kovalamasına ne dersiniz? Yönetmen Sopon Sukdapisit anlatıyor: “Çocukların hayal gücü geniştir” lafına sonuna kadar inanıyorum. Ben de o gördüğü, duyduğu herşeyi alıp, onlarla ilgili hayal dünyası yaratan çocuklardan biriyim; özellikle de korku filmleri seyrederken. Yetişkin birisi film izlediğinde, film bittiği anda bir rahatlama gelir. Ama çocuklar için (benim için de) asıl korku dolu anlar o sırada başlar çünkü hayal gücüaçığa çıkar. Yetişkinler bunun saçma olduğunu ve görüklerinin “sadecebir film” olduğunu söyleyeceklerdir. Bense içimden “ya değilse” diye düşünürüm. “Coming Soon” filmi de benim bu çocukluk hayallerimden çıktı. Bunlar ya hayal değilse? Ya size de olursa?”

23 Ağustos 2009 Pazar

ilk ödülüm:))


sevgili ozerella blogumda yeni bir ilke yol açtı ve adını blog tarihime altın harflerle kazıdı.ve ben çok çok mutlu oldum.teşekkürler ozerellacım.

ben bu ödüle en sevmediğim yedi şeyi yazıyım

-ben konuşurken birinin eee eee demesi

-yine ben konuşurken suratıma bakılmaması

-kıro erkekler

-seda sayan

-muzlu kek

-tv izlemek

-sürekli akrabalarını öven insanlar

Ben bu ödülü benim çok beğendiğim bir blogu olan benay'a yolluyorum.

bu kızı bir yerleden çıkartın...


Bu kadını geçenlerde rastlandı üzeri bir sitede gördüm.Bir yerden tanıyordum ama nerden dilimin ucunda ama bulamıyorum tam yarım saat resmin karşısında resmi inceleyerek zaman geçirdim ve yarım saatin sonunda kim olduğunu buldum bu kadın leondaki küçük mathildaydı.Nasılda aklıma gelmedi.Ben bu filmi tam 3 defa izledim ama hatırlayamadım eh insan aklı hemen unutuyor.Birde bu kadın sanki boleyn kızında oynuyordu.

22 Ağustos 2009 Cumartesi

ayy pişti olduk...



şimdi size pişti olan sanatçıları göstericem fazla söze gerek yok sadece bakın.

blogumun ilkleri...

şimdi ben pek çok olmasada blogumdaki yazıcam yani sadece bir kaçını.
1.ilk izleyicim ozerella
2.ilk yorum yapan dolunay
3.ilk yorum yaptığım kişi yine ozerella
bu iki özel insanda beni çok mutlu etti o yüzden unutmamak için bloguma yazdım.

21 Ağustos 2009 Cuma

özel bir kadın...


Daha dün yeni bir film izledim.Aslında adını çok yerde duymuştum ama izlemek nasip olmamıştı.Ben o filmi izledim ve çoook beğendim.Adı özel bir kadın(preety women)filmi anlatmakla değil izlenmekle anlaşılır diyooorum ve izlemeniz için burayı tıklamanızı istiyorum.

20 Ağustos 2009 Perşembe

sine5...

işte yeni sine5'im
1.prestij
2.özel bir kadın
3.işkence odası
4.umut
5.(valla başka beğendiğim film yok sanırım sine5im burda sonlancak:D)

16 Ağustos 2009 Pazar

sine5...

işte yeni sin5'im
1.leon
2.cesaretin varmı aşka
3.boleyn kızı
4.semum
5.küçük kıyamet

14 Ağustos 2009 Cuma

komik bir video...

ben geçenlerde internette çok komik bir video izledim ve bunu sizlerinde görmesini istedim o yüzden hemen indirdim.Videomun ismi komik insan hataları ben çok komik buldum inşallah sizde bulursunuz.
video

victoria secret....

Türkiye’de ve dünyada isim yapmış kaliteye imzasını atmış ve bir çok bayan’ın takıntısı haline gelen ”Victoria’s Secret” 2009 ve 2010 yılına da damgasını vuruyor arkadaşlarım…Bir birinden çarpıcı ve kadına zerafet katan Victoria’s Secret iç çamaşırı modellerini buyrun seyre dalın.zaten kadınların güzelliğinden çamaşırlara bakamıycaksınız.

sine5...

şimdi benim sine5'imi görceksiniz işte benim sine5 sıralamam:
1.esaretin bedeli
2.yeşil yol
3.uçurtmayı vurmasınlar(özellikle orda çocuğun kızlar ve inci demesini)
4.o... çocukları
5.testere serisi
işte benim sine5'im sizin sine52iniz nedir?

11 Ağustos 2009 Salı

tutulma...



yine bir film hakkında sizlerle konuşucam.bu film daha vizyona girmedi girmesinede daha çok var bu film tutulma ben sizle filme gelecek yeni karakteri tanıtıcam.adı jodelle ferland bu küçük kız karşımıza bree rolünde çıkacak. oynadığı filmler şunlar;sessiz tepe,39.dosya,messenger,seed vede dediğim gibi tutulma bana göre kızın bakışları acaip ürkütücü yakışır vampir rolüne jodella kardeşimiz...

10 Ağustos 2009 Pazartesi

friday the 13...


ve yine bir korku filmiyle karşınızdayım yine mi korku filmi demeyin çünkü ben hep korku filmi izlerim şimdi anlatıcam film pek güzel olmasada ii bi korku filmi konusu şöleKayıp kızkardeşini aramak için efsanevi Kristal Gölü ormanlarının yolunu tutan Clay Miller (Jared Padalecki), yosun kaplı ağaçların arkasındaki eski ve çürümüş kulübe kalıntıları arasında araştırmaya girişir. Polisin ve yöre halkının uyarılarına kulak tıkayarak kayıp kızkardeşi Whitney’i (Amanda Righetti) aramayı sürdüren Clay, o bölgeye heyecanlı bir hafta sonu tatili için gelen üniversiteli gençler arasındaki Jenna adlı bir genç kızın (Danielle Panabaker) yardımını alır.

Ancak orada hiç hesaba katmadıkları büyük bir tehlikeyle karşılaşmak üzeredirler. Farkında olmadan film tarihinde yaratılmış en korkunç canavarlardan birisinin; ustura keskinliğindeki büyük bıçağıyla Kristal Gölü’nü mesken tutan ünlü katil Jason Voorhees’in yaşam alanına girmişlerdir. işte böle konusu bana göre pek de iyi olmayan bir film.

korku filmleri ve karakter seçimleri...

ben tüm korku filmlerinde şunu gözlemledim.genellikle korku filmlerinde iyi karakterler sarışın kötü karakterler ise esmerdir çoğunluk seçim böyledir iyi ama neden ? bu soruyu size soruyorum.acaba sarı saç insana masumiyet mi katıyo?olabilir ben bunu sessiz tepe ve evdeki düşman filmlerinde tanık oldum.

9 Ağustos 2009 Pazar

içimdeki şeytan...


daha az önce bi film izledim adı içimdeki şeytan bende koşa koşa gelip size anlatıyım dedim.filmin konusu şöylePim Tayland’taki geçmişini bırakıp çok sevdiği kocası Vee ile Kore’de yeni hayatına başlar. Pim ile Vee’nin evlilikleri normal gözükmektedir. Pim’in sürekli bir işi vardır ve iyi arkadaşlara sahiptir. Pim ve Vee’nin hayatları bu haliyle iyi gitmektedir.Bu durum ta ki Pim’e Tayland’tan bir telefon gelmesine kadar sürer. Telefonla gelen haberde Pim’in annesinin hastalığına bir türlü teşhis konulamadığı ve çok hasta olduğu Pim ve Vee’nin birlikte, Pim’in annesinin yanına dönmeleri gerektiği söylenir.Pim Tayland’a vardığında geçmişte yaşadığı acı anılarla dolu bir tecrübeyi hatırlar. Fakat bu anılar geçmişte yaşadıklarından farklıdır. Bu geçmişe dönüşleri daha içten hisseder sanki o olaylar Pim’e çok yakın birisinin hisleri gibidir. Pim bu duyguları hissettiğinde bir süre sonra bir ikiz kardeşinin olduğunu hatırlar. Ve tüm anılar zihninde yavaş yavaş canlanmaya başlar. Böylece bu yap-bozun parçaları netleşmeye başlar. Pim artık bu garip hislerinin sebebinin farkına varır. Böylece iki yaşam birbirine bağlanmaya başlar. Pim bundan sonra bir daha özgür olamayacaktır. Bu aslında korkunç bir farkındalığın başlangıcıdır. Pim’in bu kötü tecrübeleri unutmasına engel olan bir şey vardır. Onun neden bu tecrübeleri unutmaması istenmektedir?

en çok söylenen yalanlar...


hepimizin söylediği bir çok pembe yalanlar vardır ben bunların ilk 5 ini sizin için derledim.

1.şimanlık konusunda:su içsem yarıyo

2.buda şişmanlık konusunda:ben kilolarımla barışığım.

3.söylenipte yapmadığnız bişey için:ay! unutmuşum.

4.biryere gitmemek için:başka bir yere rendavum vardı başka zaman inşallah

5.bu sebep öğrenciler için:ödevinizi yapmadığnızda öğretmene "elektirikler kesildi" demek

supernatural...


benim hayran olduğum bir televizyon dizisi var.adı supernatural.konusu şöyleSam ve Dean Winchester kardeşlerin babalarının peşinde paranormal olayları inceleyerek ve çözümleyerek ülke içinde dolaşmalarının öyküsünü anlatıyor şahsen çok güzel bir dizi birdefa izleyen bidaha bırakamıyor(karakterlerde bence çok yakışıklı=) )

hücre 2 ...


ben yine bi film izledim adı hücre finali pek iyi değildi ama güzel filmdi konusu şöyle.Cusp kurbanlarını öldürüp tekrar dirilten bir seri katildir. Kurbanlarıölmek için yalvarıncaya kadar onları tekrar tekrar öldürüpdiriltmektedir. Maya, Cusp’un ilk kurbanı ve 1 yıl komada kaldıktansonra psişik (ruhsal) güçler kazanmış bir araştırmacıdır. Ve sonundaGusp geri dönmüştür. Daha önce hiç yapmadığı şeyi, katilin beyninesavunmasız olarak girip en son kurbanını kurtarmak için çok az vaktikalmıştır.

new moon...


aslında bensizle film hakkında değil onlara yapılan makyajlar hakkında konuşucam.bana göre alacakaranlıktaki makyajlar berbattı yani tam bi vasatttı.ama galiba makyöz değişti ve new moonun makyajı daha güzel ve kaliteli olmuş karakterlerdeki değişimlerde fark edilmiyo değil yanii yorum size kalmış.

otopsi...


dün yeni bi film izledim.adı otpsi bu filmin konusunu size anlatıcam.Gençler eğlendikten sonra arkadaşlarını eve bırakmak için yola çıkarlar. Ancak alkollü olduklarından kaza geçirirler.Arabadan indiklerinde bir adama vurduklarını anlarlar. Ambulans çağırırlar ve hastaneye götürülürler. Hastanede muayene olmayı beklerken hepsi teker teker kaybolur. Garip olaylar sadece bununla son bulmayacaktır izlemek için http://www.thefilmizle.com/otopsi-autopsy-filmi-full-izle-online-bedava-sinema-izle-seyret.html

not:kusmaya meğilliler izlemesin.

8 Ağustos 2009 Cumartesi

martyrs...

bugünlerde bi film izledim adı işkence odası.konusu biraz karışık ama elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam.Fransa'da 1970'lerin başında bir akşam yıllarca kayıp olan kız Lucie yolun kenarında başı boş gezerken bulunur. Başına ne geldiğini bir türlü söyleyemez. Daha sonra polis hapsedildiği kimsenin kullanmadığı mezbahı bulur. Bütün deliller kızın dondurucu odada hapsedildiğini gösterir. Pislik içinde, aç, susuz, tecavüze uğramamış Lucie dondurucu odadan nasıl kurtulmuş ve başına ne gelmiş?Lucie kaçtıktan sonra bir yetimhaneye konur ve orda Anna ile arkadaş olur. Birkaç yıl sonra Lucie; anne, baba, çocuklar olmak üzere dört kişilik bir aileye verilir. Lucie hepsini shotgon ile öldürür ve yaratıklar tarafından saldırıya uğrar.sonunda buna dayanamayan lucie kendini öldürür.sonra işkenceciler annayı bulur ve akıl almaz işkenceler yapalar.ayrıntılarhttp://www.sinemalar.com/film/5500/Iskence-Odasi/
not:kalp hastası,kusmaya meğilli,şiddet görmeye dayanamayanlar izlemesin.

7 Ağustos 2009 Cuma

yemekteyiz...


en gözde yarışma programları arasında olan yemekteyiz gitgide tuhaf olmaya başlıo.artık ne diyeceklerini bilemiyorlar meselaa faikin olduğu yarışma senin önüne taş gibi yemeği yesene kardeşim yok eleştiride eleştiri ben olsam eşşek hoşafdan ne anlar deil daha ağır laflar sölerdim.o yüzden bence yarışma bitmeli iyice tadı tuzu kaçtı...

davetsiz


bugünlerde yeni bi film izledim adı davetsiz konusu aslında biraz karışık am elimden geldiğince anlatıcam.Anna’nın klinikte tedavi gördüğü günlerde babası Steven (David Strathairn), annesinin eski hemşiresi Rachel ile (Elizabeth Banks) nişanlanmıştır. Anna’nın yaşadığı umutsuzluk, annesinin hayaletinin ortaya çıkıp intikam istemesi üzerine korkuya dönüşür. Annesinin hayaleti katili olarak Rachel’i işaret etmektedir. Bunun üzerine Anna ile kızkardeşi Alex (Arielle Kebbel), Rachel’in soru işaretleriyle dolu geçmişini araştırmaya girişirler.

3 Ağustos 2009 Pazartesi

cilt bakımıyla ilgili pratik bilgiler...


herkesin çok istediği güzel bi cilt için pratik bilgiler:
Nasırlar için vazelinYatmadan önce nasırlarınıza vazelin uy¬gulayın. Ardından çoraplarınızı giyin ve yatın. Sertleşmiş nasırlarınızı, vazelin gece boyunca yumuşatacak.Makyaj tazelemenin pratik yoluMakyajınızı yeniden yapmak için zamanınız yoksa, bir kulak pamuğunu makyaj temizleyicisine batırın ve makyajınızın yalnızca akmış veya bulaşmış bölgelerini silin.Avakado ile yumuşayınTaze bir avokadonun çekirdeğini çıkartıp kabuklarını soyun ve meyveyi tüm vücudunuzda gezdirin. 20 dakika boyunca devam ettikten sonra duşa girin. Avokado meyvesi doğal bir nemlendirici olduğu için cildinizin ne kadar yumuşadığına inanamayacaksınız.Kırılan tırnağınızı yapıştırınKırıldığı zaman tırnağınızı koparmak yerine, bir damla Japon yapıştırıcısını kırıldığı yere damlatın. Üzerine en sevdiğiniz ojeden yoğun bir tabaka sürün. Kırık çizgiyi kamufle etmek için kırmızı, bordo veya mercan gibi ışık geçirmeyen mat renkleri tercih etmelisiniz.
Cildiniz kabartma tozuyla parlasınUyguladığınız bir otobronzan sonrasında cildinizde çizgiler meydana geldiyse, banyo lifinin üzerine koyacağınız bir miktar kabartma tozu ile cildinizi ovarak bu çizgilerden kurtulabilirsiniz

yeni ojelerim



dün çarşıya çıktım ve hepsi birbirinden tatlı yeni ojeler aldım.kırmızı,mavi,mor,siyah,pembe ve bir sürü renk ama elimde fotoğraf çekmek için hiçbir alet olmadığı için resimlerini çekemedim:(