25 Eylül 2009 Cuma

Mahsun Kırmızıgül Ve Filmleri...


Mahsun kırmızı gül hepinizin bildiği gibi güneşi gördüm filmiyle oscar aday adayı oldu.Benim konum bu değil mahsun kırmızı gül beyaz melek ve güneşi gördüm filmleriyle başarının eteğinden tuttu ve bir daha bırakmadı.Ve inşallah bırakmaz diyrum ve hemen konuma geçiyorum yeni filminin adı NEW YORKTA BEŞ MİNARE ewt adı biraz garipsene bilir konusu filan bana biraz saçma geldi konu şöyle:İki polis, FBI'ın yakaladığı ünlü bir Türk kaçakçıyı almak için New York'a gider. Tam uçağa binecekken suçlu kaçar. İki polis çaresizlikten intihar etmek için 'Empire State' binasına çıkar. Kentin görüntüsünden etkilenen Kırmızıgül, 'New York'ta 5 Minare' türküsünü söyler. İnşallah mahsun kırmızıgül bu filmiylede güneşi görür:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

içinden geçeni anlat kalırsa yazık olur :))