9 Ocak 2010 Cumartesi

uzun bir aradan sonra...

Sevgili blog arkadaşlarım sizinle bayağdır görüşemiyorduk.Sanki sizi görmeyeli uzun bir yıl oldu (klasik yeniyıl esprisi bende size yapıyım dedim)ben bu günlerde çok şeyler yaptım bunların hepsini size anlatıcam.


Yeniyılda izlediğim filmler:
Avatar:





belkide şimdiye kadar izlediğim en güzel filmlerden biriydi çok çok güzeldi hala izlemeyenler varsa hemen izlesin bence helede üç boyutlu olunca daha güzeldi. konusunu yazmazsam olmaz konusu şu:

Film 22. yüzyılda küçük bir gezegen olan Pandora'da geçen olayları anlatmaktadır. Film Na'vi kabilesi olarak adlandırılan mavi tenli, dev hümanoidlerin le, insanlar tarafından üretilen hibrid insanların bulunduğu Pandora'ya gitmeye gönüllü olan felçli bir askerin müthiş hikayesini anlatıyor.


Yahşi batı:





Cem yılmazın diğerki filmlerinden aldığım tadı veremedi bana o yüzden pek beğendiğim söyliyemiycem.Konusu:


Osmanlı padişahının 1880 yılında iki tane yiğit diye adlandırılan ama ikiside birbirinden tip iki adamı vahşi batıya göndermisini konu alıyorr.



Neşeli hayat:






Yılmaz erdoğanın neşeli hayat filmini beğendim demek isterdim ama maalesefki filmi pek beğenmedimm.konusu:

Rıza şenyurt die bir adamın noel baba olmasını konu alıyor.


işte yeni yılda izlediğim filmler bunlar diğer yaptıklarım ikinci postta



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

içinden geçeni anlat kalırsa yazık olur :))