23 Mart 2010 Salı

yeniler:)

arkadaşlar yeni eşyalar almaya bayılıorum :)) bugün gezmeye çıktım ve kendime yeni süs eşyaları aldım.



bu küpeleri bugün yaptım çok beğendim hatta yapabildiğim en güzel büjiteri eşyası diyebilirim insan kendi yaptığını bu kadar beğenip övermi derseniz hayatımda ilk defa doğru düzgün bişi yaptığım için beğenirimm :))






bu mor kolyeyide çok beğenerek aldım kıyafetlerimle takabileceğim çok güzel bir kolye bence ve ben inci kolyeleri en çokda renklileri sevdiğim için bayıla bayıla aldım.




bu ise eldorun saçlara anında parlaklık sağlıyan jeli bayağ para verip aldım ama hiç tavsiye etmem çünkü saçı yağlandırıyor.

2 yorum:

  1. elidor shine ı ben de almayı düşünüyordum iyi ki sana uğramışım cnm:)teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. önemli deilll cnm.bence elidorun en kötü ürünlerinden biri :((

    YanıtlaSil

içinden geçeni anlat kalırsa yazık olur :))