14 Temmuz 2010 Çarşamba

güzel bir mim:))

benay bni güzel bir mimde mimlemiş ona çok teşekkür ediyorum:)))



felsefem:hiç birşeyi kafana takma laylaylom yap kop eğlen coş:))



hayat:yaşamasını bilene keyifli bilmeyene berbat.



çocukluk:gelip geçici masum bi dönem bir daha asla dönemeyeceğiniz...



güneş:yakan güzellik





gözler:olağanüstü güzellikteki ikinci ağzımız ve açık bir kitap





yıldızlar:bilmem hiç düşünmedim...





güzellik:herkeste olan ve insanı mutlu eden bişey..





sevgi:hepimizin insanlara karşı beslediği duygu...





aşk:aşk mı oda ne?? öle bişi olduğuna inanmıyorum:))





müzik:benim hayatım:))



dost:hep güvenebileceğin nadir insanlar:))





para:hep var olan ama çoğu insanda azıcık olan şey





zaman:kullanmasını bilene yararlı...





kadınlar:bilmemmmmm:))





savaş:güzelce oturup konuşmak varken şiddet kullanılıp sorunların halledileceğinin sanılması...





ağlamak:söyliyemediklerini en güzel dışarı vurtma yolu...





deniz:huzur...





ayna:elimden hiç düşmeyen olmazsa olmaz eşyammm





hayal:sürekli kurarım:))







bu mimi çok sevdiğim arkadaşlarım alışveriş manyağı ve preetycool a gönderiyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

içinden geçeni anlat kalırsa yazık olur :))